terazrock.pl

Shawn „Clown” Crahan wyjaśnił, dlaczego Slipknot nie potrzebuje nowych fanów i co ma z tym wspólnego Foo Fighters.

Shawn „Clown” Crahan z zespołu Slipknot wziął udział w konferencji pod hasłem „Z undergroundu do mainstreamu: Co metal i hip hop robią dobrze (i co z tego dalej będzie?)”, która na początku lutego odbyła się w Los Angeles. Wyjaśnił na niej, dlaczego Slipknot nie zagra obok Foo Fighters.

Kazik Staszewski wybiera najlepsze płyty 2017 roku

Crahan odpowiedział na pytanie, dlaczego Slipknot odmawia grania na festiwalach obok Foo Fighters, gdzie mógłby znaleźć nowych fanów:

Gdybyśmy zagrali obok Foo Fighters, zdobylibyśmy nowych fanów. Zgadzam się z tym. Ale bardziej obawiam się o te dzieciaki, które nie przyszłyby na koncert właśnie dlatego, że gramy z Foo Fighters. O dzieciaki, które dopytują się, dlaczego nie gramy z Nine Inch Nails. Nie zastanawiamy się, jak zdobyć nowych fanów. Nie potrzebujemy nowych fanów. Potrzebujemy fanów, którzy cierpią na napady lękowe, których rodzice się rozwodzą, którzy nie potrafią się odnaleźć w społeczeństwie, albo nie akceptują swojej płci. Właśnie dla takich osób skierowany jest Knotfest.

Knotfest to organizowany od 2012 roku przez Slipknot festiwal, na którym występują artyści reprezentujący alternatywny rock i metal. Do tej pory edycje festiwalu odbywały się w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Japonii, a występowały na nich tacy wykonawcy, jak Lamb Of God, Deftones, Machine Head, Fear Factory, King 810, Limp Bizkit, Korn i Marilyn Manson. Na razie jeszcze nie wiadomo, kto będzie gwiazdą tegorocznej edycji Knotfest. Rok 2017 był pierwszym, w którym na festiwalu nie wystąpił sam Slipknot.

Komentarze (1)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Pogzlej [88.199.***.***] dodano: 12.02.2018, 11:41 #1
Nie mam nic przeciwko FF, ale podoba mi się podejście Slipknot. Jak pokazuje historia wielu kapel niestety podążanie w innowacyjnych kierunkach w celu "rozwoju" i zdobycia nowych fanów zwykle kończą się tym, że sztuka po prostu traci. Dlatego szanuję te kapele, które mimo upływu lat nadal robią "swoje" i nie gnają ślepo za modą, trendem i hajsem.
© 2013 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group