terazrock.pl
4
szy | 12 grudnia 2017
Newsy 4477V  

Tuż przed świętami na półkach sklepowych sieci Biedronka po raz kolejny pojawią się płyty winylowe. 

Siec sklepów Biedronka przygotowała kolejną serię płyt winylowych, które będzie można kupić w stałej, promocyjnej cenie 49.99 PLN. Oferta dostępna będzie od najbliższego poniedziałku, 18 grudnia

Szczegóły koncertu WOŚP w Warszawie

Tym razem na półkach pojawi się aż 21 tytułów. Rzecz jasna - dużo dla siebie znajdą fani rockowych brzmień. Poniżej prezentujemy listę wszystkich czarnych krążków, które będzie można nabyć od przyszłego tygodnia:

  • Björk – Post
  • Bob Marley – Legend
  • Ella Fitzgerald, Louis Armstrong – Ella And Louis
  • Guns N’ Roses – Appetite For Destruction
  • Hey – Miłość! Uwaga! Ratunku! Pomocy!
  • Diana Krall – Christmas Songs LP
  • Massive Attack – No Protection
  • Nirvana – Nevermind
  • Nirvana – MTV Unplugged In New York
  • PJ Harvey – Let England Shake
  • Portishead – Dummy
  • Public Enemy – Fear Of A Black Planet
  • Queen – Sheer Heart Attack
  • R.E.M. – Out Of Time
  • U2 – How To Dismantle An Atomic Bomb
  • Any Winehouse – Back to Black
  • Dire Straits – Communique
  • Dire Straits – Making Movies
  • Pulp Fiction Soundtrack
  • Sting – The Last Ship
  • Frank Sinatra – The Best Of

​Płyty winylowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością, dlatego też co jakiś czas powracają na półki sklepowe. W poprzednich promocjach można było kupić płyty między innymi albumy takich wykonawców, jak: Deep Purple, The Police, The Clash, Nirvana, MetallicaThe Who, Guns N’ Roses, Rage Against the Machine, Kiss i The Velvet Underground. Dostępne były także gramofony marki Hykker Vintage Sound.

Winyle - renesans popularności

Na stronie internetowej Związku Producentów Audio Video kilkanaście tygodni temu opublikowano podsumowanie sześciu miesięcy tego roku, jeśli chodzi o polski rynek muzyczny. Co najważniejsze: jego wartość, w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2016, wzrosła o ponad 5%. Wpływ na to miały m.in. płyty winylowe.

W pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku wydano na nie 12,3 miliona złotych, jest to wzrost aż o 71,2%! Nic dziwnego - coraz częściej ten nośnik pojawia się w innych sklepach niż te kojarzone przede wszystkim z muzyką (wspomniana Biedronka, a także Lidl). 

Komentarze (4)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 37
Lemmysomemoney dodano: 12.12.2017, 16:51 #1
Making movies - super pozycja. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 12.12.2017, 16:51
Poziom: 25
maddog dodano: 12.12.2017, 18:36 #2
Appetite for Destruction też...
popmaster.pl [77.98.***.***] dodano: 14.12.2017, 08:06 #3
Poziom: 23
Tomas71 dodano: 15.12.2017, 09:19 #4
Szkoda, że zabrakło "Love Over Gold"... :(
© 2013 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group